ONEANDONLYVIP ❝ personal · photo · blog ❞ | Facebook . Twitter . follow



===HPV===


我、不、要!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我不要打那个什么子宫颈癌的预防针!!!!!!!!!!!!!【羞羞~(@>_<@)~】
明天就要打针了
请问、、、
我可以逃课么?
我很怕吖!!!!
一年还要打三次!!!
我想逃掉...
可是逃课会被扣分咧
【进到兴华,现在凡是都想到分数.总平均-.-】
而且吼
我也不懂他可不可以让我打右手
我是左撇子咧!
若我的左手麻痹了
不能做功课
我就要告死他们!
啊哈哈!【似乎夸张了一点xP】
总之总之
我不想打就对了!!

P/s:
①我终于会唱兴华校歌了!!!!!!!!!!!!!
②听很多人说左撇子很聪明下的,哈哈,心里暗爽~xD


标签: ,



← OLDER POSTS | NEWER POSTS →




Greeting
Thank you for dropping by. I am Xin Ying. A fourteen years old girl. Hmm...I am a Malaysian.I love Bigbang, Running Man. That's all.

All Rights Reserved © Ahhstar

TAGGY


Twitter


© Pipie Ladybug. Contents are owned by the owner unless otherwise stated.

I design this skin by myself and get some help from them . A big thanks for them =