ONEANDONLYVIP ❝ personal · photo · blog ❞ | Facebook . Twitter . follow



38料。
哇塞、
我真的是、、
傻料。
一直spam阿妮的wall
【她也是傻料的、陪我玩xD】


狂按赞。。

也是狂按赞。。

spamming~~

说我羞羞脸?!

阿妮也在spamming~~

讲自己什么呢~~??


留言又按赞、赞了又留言~

放大版的。。。


我无聊-.-

我们俩的涂鸦墙真的、、“惨不忍睹”


留言、赞赞赞♥


哇塞、好多留言、、


14个通知~~~

赞赞赞♥


强吻?!

留言“高过”通知那栏了xD


♥赞赞赞♥

变态?!

强暴这词也出来了><

强吻-.-

破我记录了!从没有过这么多通知!


真的受到警告!!!!你看、、!

哇捞!要验证码!facebook应该不会block永远我吧....


啦啦啦、
今天是我打字最多的一天、
多亏了阿妮
这靓女~

诶妮、
不介意我偷你照片吧??xP
阿妮!
I luv euu
euu love mii
v r happy family~~
Mwah~~~!!!! 

标签:



← OLDER POSTS | NEWER POSTS →




Greeting
Thank you for dropping by. I am Xin Ying. A fourteen years old girl. Hmm...I am a Malaysian.I love Bigbang, Running Man. That's all.

All Rights Reserved © Ahhstar

TAGGY


Twitter


© Pipie Ladybug. Contents are owned by the owner unless otherwise stated.

I design this skin by myself and get some help from them . A big thanks for them =