ONEANDONLYVIP ❝ personal · photo · blog ❞ | Facebook . Twitter . follow



那股沁人心脾的温暖°
那股沁人心脾的温暖。
暖色。粉
望喜欢~^^









等待着你的回信...

我也好想,和你一起穿情侣衣、

还记得吗?小时候那辆玩具汽车、



I just can't stop loving you♥

花朵绽放、是我想你的时刻、





好烦、烦烦烦、




















大家喜欢粉色吗?
其实我以前很爱.
但“看上”蓝色后
就很抗拒粉红色
自从我把部落格改成粉色后
觉得其实粉色也很美
很可爱、很温暖~

喜欢的话就打个勾勾、留言吧~我可是很辛苦找来的喔~x)

标签:



← OLDER POSTS | NEWER POSTS →




Greeting
Thank you for dropping by. I am Xin Ying. A fourteen years old girl. Hmm...I am a Malaysian.I love Bigbang, Running Man. That's all.

All Rights Reserved © Ahhstar

TAGGY


Twitter


© Pipie Ladybug. Contents are owned by the owner unless otherwise stated.

I design this skin by myself and get some help from them . A big thanks for them =