ONEANDONLYVIP ❝ personal · photo · blog ❞ | Facebook . Twitter . follow



这里是分割线~~【啥?又分割线?!】
Oh Yeah!
好久没来了xD
最近学校好多测验
真的好多好多
简直是在虐待可爱的我们x)
一个星期都在测验测验测验
我都快被搞到疯了
所以为了我的测验
我已经好久没来更新了
留言也没回复
对不起吖!
为了补偿
分享分割线呗!
嘿嘿
上次的分割线反应蛮好的
这次的就....
就靠大家了哦!=]



















喜欢不??
喜欢打个勾勾呗~x)))

ps:我相信我会很久后才更新了。。。星期一又有测验吖。我要去读噜~哒哒各位!-3-

标签: ,



← OLDER POSTS | NEWER POSTS →




Greeting
Thank you for dropping by. I am Xin Ying. A fourteen years old girl. Hmm...I am a Malaysian.I love Bigbang, Running Man. That's all.

All Rights Reserved © Ahhstar

TAGGY


Twitter


© Pipie Ladybug. Contents are owned by the owner unless otherwise stated.

I design this skin by myself and get some help from them . A big thanks for them =