ONEANDONLYVIP ❝ personal · photo · blog ❞ | Facebook . Twitter . follow



终于肯更新了xP
我真的好久没更新了
每次到了“新建帖子”
都不知道要打什么
打了一个字
又删掉
最近也没发生什么事
就一直测验测验测验
我就一直背背背
现在已成为疯子一个
我这次来更新的目的
不是来说我测验的多少分
【惨不忍睹就对了】
是来更新素材的!【总觉得这里变素材集中站了-.-】





















喵~~~~
喜欢的话按个赞、留言或打个勾勾哦~【我很贪心哒~】

标签: , ,



← OLDER POSTS | NEWER POSTS →




Greeting
Thank you for dropping by. I am Xin Ying. A fourteen years old girl. Hmm...I am a Malaysian.I love Bigbang, Running Man. That's all.

All Rights Reserved © Ahhstar

TAGGY


Twitter


© Pipie Ladybug. Contents are owned by the owner unless otherwise stated.

I design this skin by myself and get some help from them . A big thanks for them =