ONEANDONLYVIP ❝ personal · photo · blog ❞ | Facebook . Twitter . follow



报了密 :(
I'M SORRY.


REALLY VERY SORRY.


对不起。我不该去跟老师打小报告。


我真的、第一次跟老师打小报告 [ 我应该没记错吧 ]


面对你质问的眼神


我躲避


我良心不安


我不敢承认


我怕你以后会一直找我麻烦。


呵呵,我这胆小鬼。


现在心情好差。


整个脸像人家欠了自己好几百万没还


原以为跟老师说


只是换了你的位。


我没想到闹这么大,对不起。


真的对不起!我要崩溃了... :(


能原谅我吗?


我会尝试帮忙你,


我也只能靠这样来补偿了:(

标签: ,



← OLDER POSTS | NEWER POSTS →




Greeting
Thank you for dropping by. I am Xin Ying. A fourteen years old girl. Hmm...I am a Malaysian.I love Bigbang, Running Man. That's all.

All Rights Reserved © Ahhstar

TAGGY


Twitter


© Pipie Ladybug. Contents are owned by the owner unless otherwise stated.

I design this skin by myself and get some help from them . A big thanks for them =