ONEANDONLYVIP ❝ personal · photo · blog ❞ | Facebook . Twitter . follow



你。貝戈戈.
我不哭,我堅強.

考試,
是人考的嗎?
尼瑪,
讀到我要死、
我發誓,我不要再抱佛腳了TT
頭腦要爆咋料.
成績也不是很好==
去死去死、
考試什麼的都滾蛋!
還有兩科...
華語+歷史=DEAD...
考砸定了!
媽,
當你看到不及格的成績時,
請蛋定...
考試搞得我真蛋疼X(


-

我也不想這樣,
戴久了面具,拆下面具後才發現我的臉長得和面具一樣了.
這什麼世界,
為什麼別人的待遇比我好?
為什麼別人總把我當隱形人?
我身上穿了隱形衣麼?
我可是個實實在在的人啊!
別忽略我,好嗎?
這只是我小小的請求,你可以答應我嗎?

-






标签: , ,



← OLDER POSTS | NEWER POSTS →




Greeting
Thank you for dropping by. I am Xin Ying. A fourteen years old girl. Hmm...I am a Malaysian.I love Bigbang, Running Man. That's all.

All Rights Reserved © Ahhstar

TAGGY


Twitter


© Pipie Ladybug. Contents are owned by the owner unless otherwise stated.

I design this skin by myself and get some help from them . A big thanks for them =