ONEANDONLYVIP ❝ personal · photo · blog ❞ | Facebook . Twitter . follow



攝影別離開我:(
嗷,今天接到了超級噩耗
我沒法進到攝影學會
嗚...我不服啦:(
她跟我說的時候雖然表面上沒什麼,
但是其實心裏很HURT啊啊啊
感覺就是找到了工作,別人不錄取你的感覺一樣:P
咳咳,我之後心情就整個很DOWN
鄭瑋融,黃武昌,
取笑我?你們真敢啊你們 :目
想到了那天的面試...又算什麼T^T
還叫我明年再來
放心,我會的:)
現在我要去什麼學會呢?
保留在出版組還是-飛-去別的學會?
唉,我也不知道:(


攝影攝影:D

标签: ,



← OLDER POSTS | NEWER POSTS →




Greeting
Thank you for dropping by. I am Xin Ying. A fourteen years old girl. Hmm...I am a Malaysian.I love Bigbang, Running Man. That's all.

All Rights Reserved © Ahhstar

TAGGY


Twitter


© Pipie Ladybug. Contents are owned by the owner unless otherwise stated.

I design this skin by myself and get some help from them . A big thanks for them =