ONEANDONLYVIP ❝ personal · photo · blog ❞ | Facebook . Twitter . follow



完美爱情.


传说谁能找到紫色的蒲公英,谁就能找到完美爱情.
曾经的我,以为自己找到了.
其实没有.
曾经的我,很傻很傻.单纯的以为互相有好感那就是爱.
现实却与我作对,它打破了我的梦,一场美梦.其实也只是我们在自导自演自编的吧.
我却感谢现实把我从梦境拉了出来.我才没有陷得深.
事情也经历过,终究还是会在心上留上个疤.
它,成为我无法拂去的伤痛.
我现在还是会回忆.
努力逼自己要忘记.
却更会想起.
你...还好吗?
你...是否还会想起我?

- 其实,蒲公英有另一个花语:
停不了的爱...

标签:



← OLDER POSTS | NEWER POSTS →




Greeting
Thank you for dropping by. I am Xin Ying. A fourteen years old girl. Hmm...I am a Malaysian.I love Bigbang, Running Man. That's all.

All Rights Reserved © Ahhstar

TAGGY


Twitter


© Pipie Ladybug. Contents are owned by the owner unless otherwise stated.

I design this skin by myself and get some help from them . A big thanks for them =