ONEANDONLYVIP ❝ personal · photo · blog ❞ | Facebook . Twitter . follow



If I have a long straight hair... :(
昨天补习后去理发店把头发烫直了.
弄完头发, 我感慨道:
我终于能够有个短暂的直头发了 T.T
为了避免你们被吓得心脏病,我必须负起责任,
所以把那张猪头脸盖掉了XD
话说我之前我的头发超级杂草 --
一堆堆的看得我都讨厌
所以自然卷的我的头发要每年都烫一次才可以 (晕)
不知道这次的直发可以耐得了多久...?
我有一个愿望, 超级难实现.
我不要自然卷!!!! 我要自然直!!!!!
哎. 超难实现的愿望. T.T


 

support them!!!
Nice cover!!! :3

标签:



← OLDER POSTS | NEWER POSTS →




Greeting
Thank you for dropping by. I am Xin Ying. A fourteen years old girl. Hmm...I am a Malaysian.I love Bigbang, Running Man. That's all.

All Rights Reserved © Ahhstar

TAGGY


Twitter


© Pipie Ladybug. Contents are owned by the owner unless otherwise stated.

I design this skin by myself and get some help from them . A big thanks for them =