ONEANDONLYVIP ❝ personal · photo · blog ❞ | Facebook . Twitter . follow



一个人过。
我还没完成假期功课.........................
I hate them。
EXTREMELY HATE
地理老师,
什么叫世界未来地图
我可以把整张画纸涂成蓝色吗?
我假象陆地已被淹没了
如果我不想费尽心思去想什么未来地图,我就会把已经涂成蓝色的画纸交给您XD

-

数学,我很乖地在考试前把你给完成了
但是还有一份................................
XX,超不想做。

-

很讨厌被别人抢走朋友的感觉
让我觉得全世界的人背叛了我
呵,我最终还是被世界丢弃的孩子
在我离开时,除了我的家人,有那个男的女的会为了我哭得柔肠寸断?
你抢走了我的朋友,你赢了。
再见,我还是一个人过吧。

标签: , , ,



← OLDER POSTS | NEWER POSTS →




Greeting
Thank you for dropping by. I am Xin Ying. A fourteen years old girl. Hmm...I am a Malaysian.I love Bigbang, Running Man. That's all.

All Rights Reserved © Ahhstar

TAGGY


Twitter


© Pipie Ladybug. Contents are owned by the owner unless otherwise stated.

I design this skin by myself and get some help from them . A big thanks for them =