ONEANDONLYVIP ❝ personal · photo · blog ❞ | Facebook . Twitter . follow



生日、考试。
I don't want a lonely birthday. :)


HEHE.
我的生日就在5月2日
下星期三!
我常常庆幸自己不是在5月1日生日...
因为....会没有人送我礼物! (囧)
好吧,有时候劳动节在周末,
5月2日就拿来当补假,Sad Case T^T

-

#要考试了#
还没温习
还有更囧的事,考试第一天就是我生日 -,-
希望我生日有好运,能够取得好成绩吧 ^W^

-

放弃果然是个好东西
放弃了,一身轻松
不必在为了挽回而烦心
HMM...我把他和她视为了普通朋友
他们两个曾经是我最重要的人
但现在不是了
我希望找到一个能珍惜我的人
单一付出很累
你何必拿自己的热脸来贴别人的冷屁股
别傻了。

标签: , ,



← OLDER POSTS | NEWER POSTS →




Greeting
Thank you for dropping by. I am Xin Ying. A fourteen years old girl. Hmm...I am a Malaysian.I love Bigbang, Running Man. That's all.

All Rights Reserved © Ahhstar

TAGGY


Twitter


© Pipie Ladybug. Contents are owned by the owner unless otherwise stated.

I design this skin by myself and get some help from them . A big thanks for them =