ONEANDONLYVIP ❝ personal · photo · blog ❞ | Facebook . Twitter . follow



I Heart You.
现在的我,
内心那个澎湃啊!
因为因为.....
我买到BIGBANG演唱会的票了, OMG!
志龙、永裴、大胜贤、大成、小胜贤
我最爱的男人们,我要来看你们啦
虽然我的看台.....不是VIP、不是摇滚区
不过也离你们蛮近的哦XD
感谢SIYU的姐姐帮我买票
不然我这个从放学回来就坐在电脑前刷新刷新
还是买不到票的电脑白痴就白白浪费掉看到他们的机会了!
我还差点因为买不到票而哭啊TT
不过幸亏给我看到网站放票出来了
我就赶快叫SI YU的姐姐去抢 = =
然后就抢到啦!开心到尖叫!
Kamsahamida~~
那个票还要等他寄来才能得到,内心已经很迫不及待了
快点10月!我要见到BIGBANG! XD

标签:



← OLDER POSTS | NEWER POSTS →




Greeting
Thank you for dropping by. I am Xin Ying. A fourteen years old girl. Hmm...I am a Malaysian.I love Bigbang, Running Man. That's all.

All Rights Reserved © Ahhstar

TAGGY


Twitter


© Pipie Ladybug. Contents are owned by the owner unless otherwise stated.

I design this skin by myself and get some help from them . A big thanks for them =